Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Synskadad

Av Sofia - 26 december 2008 13:18

Igår var det fest. Sandra och jag gjorde hembesök hos folk, där vi önskade alla en god jul. Sedan blev det utgång till Harrys. Kvällen var rolig, men när fyllet gick in gick vettet ut. Jag hittade ett par julröda glasögon på vägen som jag hade på mej typ hela kvällen. När kvällen var slut fanns det inte mycket kvar av dom. När jag hämtade ut min jacka tappade jag dom i golvet en sista gång. Tjejen som gav mej jackan sa att jag tappade brillorna, och att dom gick i småbitar. Hon sa att jag skulle kolla imon var jag har för försäkring på dom. Ja det ska jag göra sa jag=) Fatta va ont i huvudet jag hade när jag kom hem efter att ha haft dom flaskebottnarna på mej en hel kväll. Ägaren till dom måste verkligen har varit synskadad.


Idag är det familjedag. Min familj ska äta middag med farmor och mormor. Fy fanken va jag längtar efter lite fettsnål mat igen. Hatar om  sagt den feta julmaten.


Imon blir det joggningrunda med Malin. vet inte hur jag ska komma ifrån det. Enda chansen är nog att jag halkar och bryter benen av mej=)

 
 
Ingen bild

Malin

26 december 2008 18:33

haha, jag ser framemot joggingturen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 1 september 2010 09:50

Nu är det jäkla hög tid att jag skriver nåt här igen. Har nästan glömt bort att jag har en blogg.   Dagarna bara går.   Igår hämtade jag pluttisen på dagis och sen blev det raka vägen hem och kolla på bamse. Jag pratade med henne när hon låg ...

Av Sofia - 18 augusti 2010 14:30


Nu kan det va hög tid att slänga in ett inlägg igen. Inte för att jag har tid men ändå.   Igår hade jag besök av mina tjejer Jessy, Josse och Emilia. Mysigt som alltid när vi träffas. Tänka sig om några månader är det två barn med på våra kaffere...

Av Sofia - 21 juli 2010 14:55

Nu får det bli skärpning med bloggandet här. Tänkte först lägga ner bloggen för att jag inte känner för att dela med mej av allt till en del. Men jag har bestämt mej för att vara kvar ett tag till.   Just för tillfället bloggar jag nog mest för a...

Av Sofia - 4 juni 2010 19:23

Idag är det en mer eller mindre genomstekt Sofia som skriver. Har varit på stranden hela dagen, och gissa om jag har fått lida av det hela eftermiddagen. Kräfta är nya färgen=)   Idag är dagen då min Jaddi kommer hem igen. Trots att hon bara vari...

Av Sofia - 26 maj 2010 09:43

Nu är jag på banan igen och bloggtorkan är över för denna gången.   Sen sist jag skrev har ju hunnit med en hel del.   Det finaste bröllopet någonsin är överstökat. Kan hända att jag slänger in bild nån dag:)   Fasters finaste Alice och j...

Ovido - Quiz & Flashcards