Alla inlägg under december 2008

Av Sofia - 19 december 2008 12:16

Nu är det så här att MALIN min MALIN ville att jag skulle göra en kontaktannons till henne. Så det kan jag väl göra=) Så nu tänkte jag att Malin inte längre skulle vara Malin min Malin.

Jaha vem är då MALIN??


Jo Malin är en underbar Malin på 21 år. Nybliven singel, men det är dock inget hinder. För tillfället delar Malin livet med sin älskade...Kamera=) Allt ska dokumenteras, både på gott och ont=)

Malin söker en MAN, helst utan msn och mobil... som lever långt ute i skogen utan tillgång till Harrys. Alltså ingen som kan förstöra våra kvällar och nätter där!

Är du en liten skogsmulle som känner dej manad??  Malin väntar på Svar!


MALIN är partypinglan till vänster!



Av Sofia - 19 december 2008 12:13

Ikväll blir det som sagt julfest hos Sandra. Mat och julklappsutdelning står på schemat. Det här ska bli kul=) Anar att det kan bli lite porrigt....men vad gör det om hundra år=)


Nej minsann nu ska jag ta tag i mitt liv. Sandra och jag ska handla inför kvällen.

Av Sofia - 18 december 2008 12:50

Jag är en lycklig liten individ ändå... Jag ska ju få ärva Johannas bruna blus och hennes bruna kalasbyxor. Jag tänker fråga henne om man inte kan få ut arvet lite tidigare om hon överlever mej. Det ska nog gå bra.


Sådär ja då var de sista julklapparna inhandlade. Porr till Johanna och hemtrevligt till Lillebror och Ida=)



Av Sofia - 16 december 2008 09:19

Fan vad jag känner mej förvirrad. Gjorde jag rätt eller gjorde jag fel?? Vill intala mej och alla andra andra att jag gjorde rätt, men jag tvekar. Jag tror inte jag är ensam att känna så. Det lustiga är att tre av fyra i vårt umgänge är singlar. Tänker på det som  mormor sa till mej: Sofia singel= möjligheter! Hon är nog inte så dum ändå.

Nej karlar är ju inte allt. Jag klarar mej bra utan. Jag har tre pärlor+ en Alice det är inte helt fel=)


Till det possitiva!


Idag ska jag fixa julgran, som sedan ska kläs i lila=)

Tänkte jag skulle höra med Johanna om hon vill förgylla min dag. Hon är en riktig rumpnissa=)

Av Sofia - 15 december 2008 12:23

Igår fick Sandravännen ett kärleksbrev i sin brevlåda. Det stod: får jag chans på dej?

Ja

Nej

Kanske

postat från våningen över.

Sandra sa ALDRIG I LIVET!

Jag förstår henne, det är inte Karlshamns hetaste kille om man säger så=)

Men hon ska inte heller klaga hon bjöd ju med honom på efterfest. Hon gav han ena fingret och så tog han hela handen.

Sandra har ju varit lite deprimerad eftersom ingen har svarat på min kontaktannons jag har gjort åt henne. Men nu har hon chansen på nära håll=)

Av Sofia - 13 december 2008 14:57

Ikväll blir det party igen. Det är ju Lucia. Har inte träffat mitt troll på en hel vecka. Fattar inte hur jag har överlevt, men jag har ju som sagt haft annat att tänka på. Ikväll blir det mycket vin och cider som kankse leder till en rejäl fylla. Inte mej emot, behöver kanske dränka mina sorger.

Vet bara inte rikitgt vad jag ska ta på mej, får väl börja med att se vad som är rent. Blir nog min svarta klänning och mina finfina kalasbyxor=)

Tänke hjälpa Johannavännen lite på traven ikväll... Hon och nån verkar har lite gemensamt=) Han är singel men lite väl gammal kanske, men va fan spelar det för roll, hon vill ju bara ha han till en sak ändå=)

Av Sofia - 12 december 2008 19:26

Sådär ja, då är jag karlafri igen...både tradigt, men santidigt skönt. Varför lägga nästan två år av sitt liv på en karl jag inte vill leva med. Nej Sofia vet bättre och är nu singel...så är livet.


Imon blir det fest. Ska supa ner mej. Tror att jag behöver det nu. Nej minsann nu ska jag inte gräva ner mej, Idol börjar ju snart. Jag vet att jag hatar det, men det är ju final. Jag vill höra vinnarlåten som ska spelas på radion ett halvår framöver. 

Av Sofia - 8 december 2008 18:12

Sådär ja nu är jag hemma från Kristianstad...Jävligt skoskav och hål på båda mina älskade rosa apstrumpor.

Jag hittade en par julklappar, både till mormor och 1-årspresent till Alice. Nu har jag bara julklappar kvar till lillebror och Ida, och Johanna.


Imorgon bär det av till köpenhamn med mamma, mormor och farmor. Fan va berest man är=)

Ovido - Quiz & Flashcards