Alla inlägg under december 2008

Av Sofia - 3 december 2008 14:22

Nu har jag börjat lite smått att ta fram julsakerna. Har köpt lite nytt och sedan är det det gamla skiten från århundranden tillbaka. Undrar just vilka mått dom gick efter=)


Datorn är fixad, i alla fall så man kan använda internet. Lillebror är nog rätt bra att ha ändå=)


Väntar på att klockan ska slå tre så Johanna kommer å hämtar mej. Har lovat henne att hjälpa till att färga hennes förbannade hår.


Va har jag mer gjort idag??

Jo Sandra ringde och vi gick igenom helgen. Mycket hon visste, men jag visste mer=) Festen var i alla fall en höjdare. Sandra kan ju inte rå för vad andra idioter hittar på. Men det är väldigt onödigt att krossa flaskor på gården. Sådana människor ska inte inbilla sig att dom blir bjudna på fler fester.

Och en sak till.... det är jävligt fegt av en kille att ge sig på en tjej.Hoppas han får sitt straff.


Ikväll blir det kanske en liten tripp till Sandra, hon eller folk hade visst bestämt dom skulle va hos henne och laga mat ikväll. Vet inte om jag känner mej social och manad för det.

Av Sofia - 2 december 2008 20:33

Idag är det mammas 56-årsdag, och vi har kalas. Har precis vräkt i mej en massa mat och godsaker.

Datorn har varit sönder igen, men lillebror har lagat den, tack som fan.

Nej nu måste jag vara lite trevlig=)

Av Sofia - 1 december 2008 13:34

Här blir det inga barn gjorda..Var min uppgift att säga på Sandras inflyttningsfest i lördags. Sandra själv skulle säga bjälleklang och Johanna skulle träna vaderna. Meningen var att man skulle ta med sig sin uppgift till Harrys, det gjorde vi men folk verkade inte så roade=) Sandra sa till mej igår att jag klarade uppgiften bäst, klart jag blev stolt=)


Idag har jag varit en liten runda på stan, mamma fyller ju år imorgon. Hjälpte till att välja present till henne från pappa. Det blev en fräsig ring. Själv har jag haft hennes present klar sedan tio dagar tillbaks. En tavla med en lila blomma ska hon få till sin nya porriga sovrum. Dom har inte gjort något där inne på 30 år,sa hon när vi köpte tapeten till fondväggen. Då undrar jag var jag och Andreas har blivit till??=) Nej jag vill fan inte veta.

Ovido - Quiz & Flashcards