Alla inlägg den 9 november 2008

Av Sofia - 9 november 2008 17:53

Så där ja, då va farsdags firandet över för denna gången. Jag har ätit en massa godsaker, och bakfyllan är borta=) Jag mår som en prinsessa.


Jaha måndag imon igen, tänk va tiden går...snart jul. Sen kommer nyår och festen är redan fixad. Johanna och jag har bjudit in oss hos Morgan och Jennie=) Deras fester blir alltid lyckade. Måste vara det trevliga sällskapet som gör det=)


Imorgon blir det en fika hos Sandra med mamma. Trevligt trevligt=)

E så glad att Sandra ha flyttat hit igen. Tänk vilka godbitar till kompisar man har. Johanna, Sandra och lilla Malin ni gör min vardag till fest=)


Nehe ska se om godbitarna har firat klart sina pappor, så vi kan göra nåt sen. Jag ska i alla fall se ensam mamma söker. Om dom vill vara med e det bara trevligt.

Av Sofia - 9 november 2008 14:22


Fatta va tiden går. Kan inte fatta att lillan nu är stora tjejen, redan tio månader. Hittade bilder från när hon var nyfödd. Känns som det var igår, men det kan det inte ha varit för då hade jag inte vetat att hon var född. Så förvirrad som jag var igår. Jaja här har vi henne prinsessan Alice och hennes finfina faster=)

Av Sofia - 9 november 2008 13:53

Fy fanken nu kommer spykänslan tillbaks. Fattar inte hur jag ska palla ha folk omkring mej idag. Jag har aldrig tidigare spytt dagen efter en fest. Jag har istället spytt på festen. Det e ju bättre så slipper jag städa toaletten=)

 Spydde på min älskade zebrarandiga filt i morse, nice. Den ligger i tvättmaskinen just nu. Får väl se om jag fick bort fläckarna, och framförallt stanken av gammal fylla.

Om det blir fest nästa helg, blir det bara ramlösa. Vill aldrig mer må så här och se ut som ett vrak.


Nehe få väl rycka upp mej. Borde ta en dusch. Tog en halv flaska hårspray i håret igår. Det e stelt som jag vad inte vad. Men det e ju klart jag gillar ju stela saker=) Det märks vem jag umgås med. Borde kanske ta en paus ifrån varandra en vecka och se om det blir nån förändring på den punkten.

Av Sofia - 9 november 2008 12:44

Idag är det som bekant fars dag och mors natt=)


Igår var det fest i Swingtown. Roligare än vad jag trodde det skulle bli. Mycket vin, sprit, snaps och trevligt folk. För ögonblicket kunde det inte bli bättre. Idag vaknade jag bakfull som ett svin. Har redan spytt åtta gånger idag och det e säkert inte slut med det. I dagsläget har jag inga som helst planer på att supa igen, men dom planerna kommer jag snart lägga ner när jag mår bättre. Få väl skylla på Malin, det var hon om bjöd på snaps. Men det var ju jag som lyfte glaset. Hihi. Idag blir det inget starkare än ramlösa=)


Pratade med Johanna idag. Hon sa att jag hade varit taskig mot en brutta igår. Det tycker inte jag. Hon får väl stå sitt kast om hånglar med vem som helst. Det är inte precis karlshamns hetaste kille om man säger så. Udda, småsliskig och så har han ett fult namn. Mer än så säger jag inte. Jag skulle aldrig närma mig honom, men jag vet andra i umgänget som också har gjort det. Hon bor till och med granne med pojken=)

Johanna jag vet att du heller inte är så oskyldig. Fy fan är jag den enda i umgänget som inte har hånglat med det äcklet? Ja det verkar inte bättre. Sofia skulle aldrig sjunka så lågt.


Idag ska vi fira far.Middag hos mamma och pappa kl. 15. Farmor, mormor, Andreas, Ida och fasters ögonsten ALICE=) kommer. Det ska bjudas på kalkon. Jävelskapet ligger i ugnen. Håller på att spy bara jag tittar på den.

Jag ska sitta vid eget bord och äta grönsaker. I mitt skick tål jag ingenting.


Ikväll blir det Ensam mamma söker. Få se om någon liten Johanna jordgubbsklänning vill se det med mej. Vi får väl bjuda in oss hos Sandra. Hon har ju egen lya, egen soffa och framförallt egen tv. Måste tillägga att hon har egen säng också med dålig fjädring=)


Jaja nu ska jag inte trötta ut mej mer. Finns inte så mycket mer att tillägga. Mitt liv är inte så händelserikt på söndagar.







Ovido - Quiz & Flashcards