Alla inlägg den 10 november 2008

Av Sofia - 10 november 2008 18:09

Pratade just med Johanna. Vi ska dra en liten runda till stan å träffa vår Malin, så mysigt så.

Konstigt nog är jag inte rädd att åka med Johanna och Gudrun.

Vet inte vad vi tre ska på för äventyr ikväll. Ska packa lite nu. Några puckon ska stänga av värmen och varmvattnet hos oss i två dygn. Få bli tjocka tröjor och min varma pyjmas, annars kommer jag avlida.

Av Sofia - 10 november 2008 16:51

Jaha då va det måndag igen..En vecka tills det bär av till ullared=) Tänkte jag skulle hitta lite kuliga julklappar till Johanna, Sandra och Malin där. Min fantasi är det inget fel på flickor=) Det lär bli en del saker till Alice också både julklappar och fördelsedagspresenter. Jaja det e ju en hel vecka till det är dags att brottas=)


Idag har det allt gått på halvfart.. Har varit en runda hos Sandra men hon skulle ha manligt besök ikväll, så jag pep iväg. Jag vill liksom inte va ivägen och störa henne och hennes P-O=) Haha vilket fult namn pojkstackarn har. Jag förstår inte varför föräldrar väljer så fula namn till sina barn. Ingen ska säga att man kan tycka Per-Ola är snyggt. Och vilken liten nyfödd bebis passa att heta det? Per-Ola kan man heta om man e född på stenåldern, och efter mina beräkningar är han född 1982. Så det va INTE modernt då.

Inte nog med att pojken har fult namn, kriminell är han också. Vem fan får för sig att bära med sig en vägskylt hem till sin kompis och sätta den på hans dass. Kompisen ville i alla fall inte ha vägskylten utan han satte ut den på gatan där den inte hör hemma=) Sandra min vän tänk på vem du umgås med och att du bor i andrahand i en polis lägenhet.


Ikväll verkar det inte hända så mycket.. Tänkte basta med Johanna och Sandra, men Sandra har ju som sagt andra planer. FÅ se om Johanna å jag ska göra nåt sen.


Någon bastning blev det inte, men istället ett besök hos Peter med Johanna, Malin och Danneponken. Inte vidare trevligt men bättre än att sitta hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards