Alla inlägg den 26 november 2008

Av Sofia - 26 november 2008 12:40

Idag är det som bekant lilla pattarklappardan, men vem har nytta av det??


Håller på att sortera min tvätt, ska snart bege mej till tvättstugan. Fy va jobbigt.


Sandra sitter på bibblan och var sugen på att umgås, men nej jag hinner inte. Jag har ju ett hushåll att sköta. Här ska putsas fönster, hängas upp julgardiner och sättas upp belysning så jag är en mycket upptagen människa idag. Tror det är mest snack och lite verkstad. kommer nog frysa ihjäl om jag ska putsa fönster. Om jag nu gör det så slipper jag hänga gardiner och sätta upp belysningen. Så tänker jag=)


Johanna kan inte vara klok... Hon ville baka pippakakor idag. Hallå det är inte jul än.


Igår var det mysdag med Alice. I hela nio timmar myste vi ihop.

Sedan blev det bastning med Sandra och Johanna. Det var inte helt fel. Vi började planera Sandras inflyttningsfest. Så kul så kul.


Såg att Johannatrollet var i commersen idag, när hon var hårmodell=)


Måste bege mej till mitt andra hem...Tvättstugan=)

Ovido - Quiz & Flashcards