Alla inlägg den 15 november 2008

Av Sofia - 15 november 2008 14:56

Idag vaknade jag till liv efter att ha sovit tolv timmar. va skittrött. Vet inte vad det beror på, jag som sover om nätterna och är ledig om dagarna. Skönt va det i alla fall att sova i sin egen säng. Det är lite skillnad mot en 1,20 säng , med två personer och en katt. Men men jag ska inte klaga, jag gillar det=)


Igår blev det en lugn och mysig hemmakväll med Gunsan. Skönt att slippa några krav bara för att det är fredag. Var så trött efter bastningen i nytopet, Sandras och min morgonpromenad och efter nattens aktivitet.


Ikväll blir det party för peter och Tess som fyller år, känner mej inte helt manad efter förra helgens bravader. Men det kan bli kul med lite vin i kroppen.


Få se om kvällen avslutas ute..Jag måste fråga Sandras omtalade granne om hon kan få ha en bokhylla i hans lägenhet. Hon har lite ont om plats. Det går han  säkert med på om han får ett hångel av Sandra=)

På tal om hångel, Malin du ha visst hånglat med han. Jag vet tre som har gjort det, Sandra, Johanna och Malin. Jag är den enda oskyldiga här.


Ullared närmar sig=) På måndag bär det av till helvetet. Ska leta julklappar till bruttorna. Tror dom är lite nervösa faktiskt. har stora planer för deras julklappar. Alla ska få något personligt som passar dom. Sandra är inte så pryd som jag alltid trott..Jag och Johanna ska ta en runda med Sandra i stan, på trosjakt. Man kan ju liksom inte ha snobbentrosor på sig när man träffar karlar. Nej nu ska jag sluta klaga på mina små vänner.


Nu måste jag bege mej in till stan för att fixa till mej lite inför kvällens fest.


Jag  måste tillägga: Johanna jag har inga flatlöss. Håll dom för dej själv!




Ovido - Quiz & Flashcards