Alla inlägg den 24 november 2008

Av Sofia - 24 november 2008 11:13

Tänkte jag skulle skriva en kontaktannons åt Johanna. Hon säger att hon inte vill ha något förhållande, men det är klart hon vill.

Jaha vem är Johanna då??


Jo Johanna är en goding på 20 år och just singel, men har en kk. Söker en med lång och stor snabel, hon är helt fixerad=) om du inte lever upp till hennes krav har hon en Robert som tillfredställer hennes behov.

Johanna är partyglad, blyg ibland, men med lite trallevatten innanför västen så pratar hon på.

Verkar hon intressant??? Hon väntar på Svar, fast hon vet inte om det=)

Av Sofia - 24 november 2008 09:38

Här är min lilla goding Nalle


Av Sofia - 24 november 2008 09:13

Läste i tidningen idag att Rune har namnsdag. Jag syftar inte på vilken Rune som helst utan den ekologiska dildon. Höll på att skratta ihjäl mej. Fan vilken dålig humor jag har.


Min Nalle har varit försvunnen. Trodde hon hade tröttnat på att bo hos oss. Letade i säkert en timme innan jag hittade det lilla livet. bakom min säng låg hon, inklämd bakom backarna. Hon hade gått in och fastnat, kunde varken komma framåt eller bakåt. Så här en timme senare är hon fortfarande i chock,stackarn. Pappa är verkligen en bra kattvakt=)


Idag blir det en liten tripp till Sandra. Tänkte äta lunch ihop idag. Ikväll blir det sminkparty. Jag har redan haft det hemma hos mej, men ska dit och träffa Helene.


För övrigt händer det nog inte så mycket mer idag.



Ovido - Quiz & Flashcards