Alla inlägg den 16 november 2008

Av Sofia - 16 november 2008 12:36

Gud va jag längtar efter min lilla Alice idag. Blir så glad när jag ser henne. Pärlan i mitt liv=) Ida ringde just å frågade om jag kunde tänka mej att passa Alice på torsdag medan hon klipper och färga håret. Självklart gör jag det.


Av Sofia - 16 november 2008 11:41

Nu är det uppenbart: Malin har inte hånglat med Sandras äckliga granne. Han har varit på henne men blivit avvisad=) Känns det bättre nu Malin??


Igår var det fest för Tess och peter. Helt okej faktiskt. Malin blev askalaspackad. Men för jissunam det var ju hennes tur att supa ner sig. Inget vi missunnar dej. Ordentlig som jag är så tog jag det lugnt.

Hade planerat att gå ut igår, men så blev det inte. Va viktigare att Malin kom hem och inte va ute och gjorde en massa dumma saker på fyllan. Jag hade ju lovat Sandra att jag skulle fråga hennes omtalade granne om hon fick ha en bokhylla i hans lägenhet, så blev inte fallet..Vi får väl se om vi träffar han nästa helg.

Malin vår Malin måste tillägga att du ramlade på mej igår. Det känns i kroppen idag. Fy fanken va ont du måste ha om jag har ont av ett fall=)

Nu verkar Malin ha vaknat till liv. Undrar hur hon mår idag, stackarn ska jag inte säga för det är självförvållat. Nej nu börjar jag bli gammeldags, tror jag umgåtts för mycket med Gunsan i helgen.


Imorgon är det äntligen dags för Ullared, som jag har väntat..Nu vet jag vem Malin är.. Hon gillar inte broderi, knyppling, kål och fiskpinnar. Bra att veta=)På tal om kål tänkte jag på kol, så Johanna och Malin,: det är farlig att röka. Du vet va Cilla har sagt Malin. Skärpning!!


Ikväll blir det bastning med Johanna. Alltid lika trevligt att umgås med dej. Vet inte om vi har så mycket att prata om. Tror vi har pratat om de senaste händelserna. Men men några smaskiga detaljer kanske inte är omtalade=)

Vi kan ju alltid prata om någon annan än oss själva för en gångs skull.






Ovido - Quiz & Flashcards