Alla inlägg den 12 november 2008

Av Sofia - 12 november 2008 07:52

Ni som känner mej undrar säkert varför jag redan är uppe, när jag inte behöver. Men det ska jag berätta för er. Min mamma är en trams och tyckte jag skulle komma hem till henne nu när gubben kommer som ska byta våra två toalettstolar. Vet inte vad hon e rädd för. Han jobbar ihop med min pappa och dom känner varandra väl. Jag tror inte han har några som helst planer på att hoppa på henne. Men men nu e jag här, med vitpepparn i högsta hugg=)


Igår va Johanna och jag hos Sandra en liten runda. Men när P-O ( Han med fult namn) kom dit sa hon till oss att det va dags att gå. Vi är ju inte dom som vill störa=)Så vi begav oss. Vi vet nog vad ni hade för planer Sandra. Ja just det ni skulle äta och kolla på bonde söker fru. Men det va inte igår, det är ikväll. Det blev nog lite rumlanden i bingen iställen. Inget vi missunnar dej! Sandra kom ihåg att ingen karl i världen kan ersätta så fina kompisar=)


Måste tillägga att rörmokare inte är så dumma som dom ser ut=) Tack vare att dom jobbade inatt fick vi värme och varmvattnet tillbaka. Så skönt att slippa frysa. En rörmokare är nog att satsa på framtiden=) Nu när jag ser vilket skitjobb(HAHA) dom egentligen har så undrar jag varför man väljer att jobba med det. Det luktar avlopp i hela huset, och han som jobbar med det verkar inte känna stanken. Rörmokare måste fan ha fel på luktsinnet.


Fan nu väntar jag bara på att det ska bli helg igen. Inte för att jag tycker om helger och alla krav som dom medför,utan för att alla är lediga och har tid för lite umgänge. I helgen blir det fest.. Är inte övertygad att jag vill dricka nåt, med tanke på hur dåligt jag mådde förra helgen. Men men jag hinner ångra mej. Det är i alla fall Tess och Peter som ska ha kalas. Vet inte om dom har stannat i kalasstadiet, då man får godispåse och ballong=)


Ullared närmar sig med stormsteg.. Måste skriva en lista på allt jag behöver.

Hårspray är viktigast. Få bli tio flaskor om jag ska klara mej ett år. Har kommit på vad Sandra och Johanna ska få i julklapp=) Malin däremot är lite mer klurigt. Ha ju inte känt henne så länge, men det fixar sig nog. Som sagt fantasin är det inget fel på=) Om jag inte kommer på nåt bra så kan jag ju alltid tillverka nåt fint. Det brukar va uppskattat=)


Ska höra med Johanna om vi ska göra nåt sen, kanske ta en fika. Sandra verkar va på hugget idag igen..Hon vill följa med å fika. Fika blir det idag, med Sandra, Johanna och Malin. Mina små godbitar=)


Såg just att det är den tolfte november idag..Inte vilken dag som helst utan Jessicas 23 årsdag. Måste säga grattis till henne ju.

Ovido - Quiz & Flashcards