Alla inlägg den 20 november 2008

Av Sofia - 20 november 2008 14:04

Idag har jag varit barnvakt till lilla hönan. Vi tog en liten runda till stan, där vi träffade farmor.

Farmor tyckte Alice var för bar och hade för tunn jacka. Så vi drog iväg på jackjakt. Hittade en cerise, så snygg så. Jag frågade lillan om hon gillade den, hon sa: OJ=) va nog bra betyg så den fick det bli.

Sedan gick vi vidare till gamlafarmor, faster va kaffesugen och Alice ville visa att hon kan gå alldeles själv. Efter fyra timmar kom Ida och Alice åkte hem.

Nu är jag mest trött och sleten. En sån liten tar på krafterna.

E hemma hos mamma och pappa. Tänkte bjuda in mej på lite mat. Väntar på att Sandra min Sandra ska höra av sig. Få bli en runda i stan eller nåt.  

Man får passa på nu när man har Sandra för sig själv. P-O är på rymmen. Tycker han ska stanna där han är. Självisk som jag är=)

Dagen idag är inte mer händelserik än så. Fast dagen är ju inte slut än=)

Ska höra med Johanna va hon gör. Sitter säkert inne med mössan på huvudet=)


Malin min Malin vi måste ses snart jag har en sak till dej=)

Ovido - Quiz & Flashcards