Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sofia - 29 november 2008 15:36

Glömde tillägga att det är stora pattarklappardagen idag. Kanske något Johanna kommer spinna vidare på=)



Av Sofia - 29 november 2008 15:21

Nu är jag hemma hos mina föräldrar i byhåla, om man nu kan kalla korpadalen för det. Har just vräkt i  mej ett veckointag av mat. Förstår inte varför jag har börjat äta så mycket. Nu vet jag vad Johanna tänker, men så är inte fallet=)


I morse var jag hos Sandra en liten runda. Var tvungen att hjälpa henne med det jag är bäst på, disken. Sedan gick  jag vidare till farmor. Måste hjälpa henne nu när hon har blivit själv. Nu är jag som sagt hemma i asarum, men ska snart bege mej till city å göra mej iordning för festen. Inte vilken fest som helst, utan Sandras efterlängtade inflyttningsfest. Kvällen kommer bjuda på mycket knasigheter och många skratt. Mer än så kan jag inte avslöja. Sedan bär det av till Harrys. Få se om det blir roligare där denna helgen.

Efter Harrys ska jag hem och sova i min egen binge, om Johanna nu tror nåt annat=)


Grattis Sofia och Tobbe till er lilla Thelma=)

Ovido - Quiz & Flashcards