Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Julen är på G

Av Sofia - 27 november 2008 12:08

Julen kommer tidigare och tidigare för varje år känns det som. Folk är redan på julfester med sina jobb, ändå är det typ en månad till jul. Varför stressa??

Vaktmästaren håller på att sätta upp granen på gården, precis utanför vårt fönster. Så fint så. Förra året var det några idioter som bröt av granen, va det nu gick ut på, helt meningslöst. Får hoppas dom ger fan i granen denna julen.

Igår var min tanke att jag skulle tvätta fönster, det var för kallt så jag gav upp det. Därför har jag fortfarande inte hängt upp julgardiner eller belysning. Ikväll ska jag ta tag i det. Var nere i källaren på morgonen och tog upp kransarna som ska hänga i fönsterna. Så nu e det på G.


Idag skulle jag på möte med Helene från Mary Kay, men jag hoppade det. Vi kom överrens om att hon ska höra av sig till mej efter jul. Hon vill att jag ska predika om mina produkter som jag har köpt, vet inte om jag har tid eller lust med det. Jag har ju tid på mej nu att tänka på hur jag ska göra med det.


Idag verkar det som om alla mina vänner har gått under jorden. Ingen hör av sig...Alla är nog lika upptagna med pyntandet inför första advent.


Nej nu ska här städas! Jag bor inte här, men man kan väl alltid plocka undan lite. Det får bli min julklapp till mamma och pappa, dom som gnäller att jag har saker slängda överallt.

 
 
Malin

Malin

27 november 2008 23:59

sofia min vän, jag ha inte gått under jorden.. det är vår månadsdag idag :D puss på dej!

http://malle87.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 1 september 2010 09:50

Nu är det jäkla hög tid att jag skriver nåt här igen. Har nästan glömt bort att jag har en blogg.   Dagarna bara går.   Igår hämtade jag pluttisen på dagis och sen blev det raka vägen hem och kolla på bamse. Jag pratade med henne när hon låg ...

Av Sofia - 18 augusti 2010 14:30


Nu kan det va hög tid att slänga in ett inlägg igen. Inte för att jag har tid men ändå.   Igår hade jag besök av mina tjejer Jessy, Josse och Emilia. Mysigt som alltid när vi träffas. Tänka sig om några månader är det två barn med på våra kaffere...

Av Sofia - 21 juli 2010 14:55

Nu får det bli skärpning med bloggandet här. Tänkte först lägga ner bloggen för att jag inte känner för att dela med mej av allt till en del. Men jag har bestämt mej för att vara kvar ett tag till.   Just för tillfället bloggar jag nog mest för a...

Av Sofia - 4 juni 2010 19:23

Idag är det en mer eller mindre genomstekt Sofia som skriver. Har varit på stranden hela dagen, och gissa om jag har fått lida av det hela eftermiddagen. Kräfta är nya färgen=)   Idag är dagen då min Jaddi kommer hem igen. Trots att hon bara vari...

Av Sofia - 26 maj 2010 09:43

Nu är jag på banan igen och bloggtorkan är över för denna gången.   Sen sist jag skrev har ju hunnit med en hel del.   Det finaste bröllopet någonsin är överstökat. Kan hända att jag slänger in bild nån dag:)   Fasters finaste Alice och j...

Ovido - Quiz & Flashcards