Alla inlägg under november 2008

Av Sofia - 8 november 2008 15:31

 Glömde berätta om det mest galna på läänge....

Johanna å mina möten brukar ofta bli ett äventyr, alltid händer det nåt.. Igår Fick vi motorstopp jämte en civil polisbil där polisen håller span i asarum. Vi blir stående jämte polisen som spanar i bilen i typ 20 minuter. Han kände sig nog rätt besvärad och uttittad=)

Och senare på kvällen kör Johanna på torget, gasar på och ska köra ut innan innan en bil, men bilen bara glider och e på väg in i kyrkogårdsmuren i stan. Den bilen hon kör ut framför är inte vilken bil  som helst,det är polisbilen. polisen stannar framför oss och sitger ur. Jag va övertygad om Johanna skulle bli av med sitt nya körtkort. Men polisen nöjer sig med ett alkotest å uppmanar henne att köra försiktigt med tanke på att hon har dubbdäck.


 Dessa två ävetyren båda med poliser inblandade förgyllde vår kväll. Johanna för guds skull ta det lungt ikväll. Hade jag varit du hade jag nog stannat inne. Det e nog lugnast så=)


Sandra stackarn var så himla trött igår. Vi begav oss rätt tidigt, för att hon skulle få sova. Jobbigt att höra på malandet när andra festar. Jag var nog tråkigare innan jag började festa skulle jag tro. Det var länge sen jag var på så dåligt humör.


Det enda jag kan konstatera är att kvällen ändå blev lyckad och att Sandra missade en del=)


Vi får väl se vad som händer ikväll. En sak är säker, att bilen stannar hemma ikväll=)

Av Sofia - 8 november 2008 14:10

Ikväll blir det party i svängsta av alla ställen här på jorden. Jag har bestämt mej för att följa med iallafall. Några trevliga och normala människor ska ju dit.

Få väl se hur länge vi står ut att stanna där. Få väl bli en uterunda också=) Tänkte supa ner mej ikväll, va på god väg igår men insåg att det är jobbigt att va bakis.Ska dricka en massa vin och bara släppa allt, allt tänkande som retade mej igår.

Av Sofia - 8 november 2008 13:17

Kvällen igår blev så där. men jag tillbringade den med trevligt sällskap, och en flaska vin=)

Blir så retad när folk lägger sig i mitt liv. Framförallt dom som inte vet så mycket utan bara spekulerar..Johanna berättade saker igår som hon hade hört av en kille. Men han ska inte bry sig om mej eller vem jag umgås med eller vad vi gör. Jag tycker det är sunt. Vinet gjorde mej lite avslappnad och fick tankarna på helt annat håll. TACK MALIN=) Jag vet att jag höll på att gå er på nerverna igår, men jag blir bara så trött när folk håller på så. Bättre han ta vara på sitt eget liv och var rädd om den tjejen han har, så länge han nu har henne.

Av Sofia - 7 november 2008 14:23

Så där jag då va det äntligen helg igen. Vet inte riktigt om jag gillar helgerna längre. Det ställer bara till med en massa problem. Ja känner mej alltid tvungen att göra nåt annars anses man vara tråkig..Vet inte om jag känner för att göra så mycket. Tycker det är trevligt att bara laga lite mat ihop i trevligt sällskap=)

Men när jag tänker efter ska jag tillbringa min fredagskväll i tvättstugan. Bra planering. Måste ha nåt att ha på mej om jag nu följer med på festen imon. Känner inte riktigt för att gå på fest imon..men men det kanske blir riktigt bra. Johanna, Sandra å Malin är vettiga iallafall.


Av Sofia - 6 november 2008 12:24

Nu har det lilla yrvädret åkt hem för denna gången, men imon e det vår tur att hälsa på hos dom. 

Sandra börjar bli som en pensionär, hon såg att citygross hade billig köttfärs, å måste dra dit=) Jag har fått äran att följa med. ha ju ändå inget bättre för mej. Få väl se vad som händer eftermiddag å ikväll. stå inte ut att bara sitta hemma, med tanka på att va digitalbox har pajat. Vi får inte en ny förrän på tisdag. Få se om Sandra, Johanna eller Malin vill göra nåt senare.. Sandra lär ju inte ha tid. Om hon nu är en pensionär ska hon säkert redan nu börja steka köttbullar till jul, men visst det kanske inte e så dumt att vara ute i god tid=)

Av Sofia - 6 november 2008 09:52

Det är inte varje dag man har en tio månader gammal bebis i sitt knä när man sitter vid datorn. Haha hon hjälper till att skriva lite=)dhuikg.haha det märks.okjh7tre4vv       bh    ä-,ibv g,kgbvhvgkvv vcbiu öxbn c öjmklkm bg.Alice kommer nog bli en datanörd i framtiden. nej minsann det få allt bli en ruhhh runda till lekplatsen.omjpubg bhb hokfjijuih  

Av Sofia - 5 november 2008 13:49

Det blir en runda till stan med Johanna. palla inte sitta inne längre. Hon ha lite ärenden att göra, och jag bara hankar med. Besiktning är det som står överst på schemat, å inte vilken besiktning som helst..=)

Ja Ja jag får väl bege mej hör nog snart henne tuta som fan utanför..

Av Sofia - 5 november 2008 12:00

Idag bar det tidigt av mot Asarum, närmare bestämt till mamma å pappa. Andreas och Alice skulle ju komma dit å käka frukost, så mysigt. god frukost blev det och massa kel och bus med lillan. Sen blev hon så nanig så det blev en liten tur med vagnen. Hon somnade som en stock. Vaknade efter en timme då det va dax att åka hem. Saknar henne redan men återkommer imon igen för en frukost med oss=)

För övrigt vet jag inte vad som händer mer idag.. det återstår att se. Ska kolla med Johanna om hon e sugen på att umgås en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards