Alla inlägg under november 2008

Av Sofia - 4 november 2008 10:00

kvällen igår avslutades med en kvällspromenad med Johanna å Malin. Jag skulle visa en genväg som jag hade gått med Alice för ett tag sedan. Sagt å gjort. Jag drog med mej tjejerna in i värsta tippen av grenar och löv. Är mest förvånad att ingen bröt armar och ben av sig, haha. Det är bara att konstatera: mitt lokalsinne e inte det bästa. När vi väl hade kommit ut ur tippen kollade jag bakom ett hus och konstaterade att där bakom va en stig, det var ju där jag hade gått med Alice och vagnen. Fatta va roligt vi hade under denna lilla rundan=) det får vi lov att göra om snart..Efter rundan slängde vi av Malin i farten, sen va det fritt fram för mej å Johanna och fortsätta prata snusk=)

Av Sofia - 1 november 2008 14:29

Här är en bild på min finfina farfar en månad innan han dog.

Av Sofia - 1 november 2008 14:15

Nu är sandra äntligen på plats i sin nya lya. Urfin lägenhet måste jag säga.

Jag får mer och mer panik.. måste ta tag i mitt liv, skafffa utbildning eller jobb och därmed egen lägenhet. inte för att jag inte trivs som jag har det idag. utan för att jag vill kunna styra och ställa precis som jag vill.

Jag är rätt huslig av mej och tycker om att inreda, gärna i rött förtillfället=). Har jag då en alldeles egen lägenhet så kan jag inreda och färgsätta den som jag vill, utan att någon annan ska kunna säga nåt.

Men men jag nöjer mej  så länge med att Sandra ha egen lägenhet.. Hon är precis lika kaffesugen som jag om dagarna=) Så Sandra va beredd på många besök=)


Jaha vad hände mer idag då kan man undra... Johanna verkar va på partyhumör. Vet inte om jag känner mej manad. ska på minnesgudtjänst i kyrkan ikväll för min farfar som dog i februari. Farfars död är den största förlusten i mitt liv. Saknar honom varje dag.

Nej jag får ersätta partykvällen emot en myskväll hemma med Sandra och kanske Johanna. Vi sparar partyt till nästa helg.

Ovido - Quiz & Flashcards