Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Sofia - 3 juni 2009 16:47

Jo sandra gör det.

Idag är som sagt dagen då Sandra kommer hem. Hittade just en bild på henne som jag tog när vi var i Egypten i mars. Jag skrattade så jag höll på att dö när hon skulle klättra ner på stegen. Alla andra satt på kanten och hoppade i, men inte Sandra inte. Hon klättrade ner med simfötterna på och snorklen i munnen. Det var en rolig syn kan jag lova.


Av Sofia - 3 juni 2009 15:45



Glömde lägga upp bilder från i söndags när vi firade morsdag hemma hos mamma/farmor å pappa/farfar. Alice var busade för fullt i poolen. Fasters foppatofflor var roligare än alla andra leksaker att ha i poolen. Badandet avslutades när lillan hade fyllt poolen med gräs och jord. Inte för att hon inte ville bada i sörjan utan för att hon blev som en lergubbe.

Av Sofia - 3 juni 2009 14:25

Sitter här och funderar vad man ska göra i helgen. Undra om jag inte är sugen på lite party. Får väl höra med sandra och Johanna om dom är på. Kan ju inte festa själv. Denna gången lovar jag att följa med er ut. Finns inget som annat som går emellan oss=) Ni kan ju alltid höra av er om ni är på. Har som sagt ny mobil som jag knappt kan med.

Av Sofia - 3 juni 2009 13:59

Nu är jag äntligen hemma hos denna lilla godingen.

Av Sofia - 3 juni 2009 10:06

Sandra kommer hem ikväll. Så som jag har väntat på denna dagen. Hon kommer hem så snt ikväll så vi har bestämt att vi ska träffas imorgon istället.


Idag tänkte jag åka hem till mamma å pappa en runda. Har inte varit där på några dagar. Har ju min katt där.


Idag börjar min nya mobil att gälla så jag har en del fix och trix med den oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards