Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Sofia - 20 juni 2009 20:09

Inte varje lördagskväll man sitter hemma. Men det blir lätt så när man var på fest igår. Sandra har annat för sig ikväll, som vi kanske inte ska gå in närmare på.

Det är så fruktansvärt tråkigt när lördagen är helg. Känns som det blir två söndagar på rad. Imorgon är Sandra i alla fall ledig, då får vi väl se om hon har tid.


Idag har jag varit hemma hos mamma en runda, då pappa jobbar dygnet. Efter att vi hade ätit körde vi inåt stan och Gunsan. Nu sitter vi här. Dom kollar på tv och jag läser bloggar. Känns som det bli sängen tidigt ikväll, med tanke på hur lite jag har sovit inatt.

Av Sofia - 20 juni 2009 10:34

Nej men jag är uppe i allafall. Midsommarfesten blev en lyckad fest. Vissa var fullar än andra(nämner inga namn=) Så som det lätt blir på fest. Jag tycker att jag själv skötte mej exemplariskt.

Träffade Emma där. Trevligt, trevligt. Kommer knappt ihåg när man träffade henne sist=)

Det enda jag inte gillar med midsommar är som sagt maten.jag hade gjort potatissallad som vi hade med oss, och Sandra åt sill, hur man nu kan göra det. Tror hon var rätt ensam om det i hela gänget.  Sedan blev det självklart jordgubbar, det är verkligen det bästa med hela midsommaren.


kvällen eller snarare natten avslutades vid midsommarstången i näsviken, där vi sjöng och dansade lite innan jag gick hem och andra gick på efterfest. Hur man nu kan få för sig det klockan tre på natten. Förstår mej inte på dagens ungdomar.


Nu väntar jag på att min mamma ska komma hit, så det är lika bra att göra sig iordning så hon inte får en chock när hon ser mej.


Ovido - Quiz & Flashcards