Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofia - 12 juni 2009 20:48

Ikväll vankas det party igen. Efter maten funderade Sandra och jag på vad vi ska göra ikväll. Man kan ju inte sitta hemma när det är helg och hon är ledig imorgon. Så vi bestämde oss för att börja förfesta och sedan dra ut. Det är Sandras första helg som singel, så det här kan bli riktigt bra. Nu är den största frågan vad man ska ta på sig. Har liksom inte haft planer på att leta fram nåt tidigare. Men det löser sig nog. Har ju som sagt två nya klänningar som köptes i veckan.

Nu sitter jag h'r å snapsar medan Sandra duschar. Ikväll ska jag jävla bli lite dragen. Tror man kan behöva det efter denna veckan. 

Nehe nu är det min tur att bli människa. 

Av Sofia - 12 juni 2009 17:40

Fy satan vilket väder. Vill helst av allt bara vara inne. Jag har just kommit hem efter en runda hos mina föräldrar. Jag lurade dit brorsan och Alice på fika, just bara för att få träffa henne. Hon har verkligen förgyllt min dag det lilla livet.


Nu sitter jag här och väntar på att Sandra ska sluta jobba så vi kan ses. Det lär bli en hemma kväll med god mat och mycket snack. Tro det eller ej men vi har faktiskt inte träffats på två dagar.

Ovido - Quiz & Flashcards