Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Sofia - 16 juni 2009 20:40

Nu har jag just kommit hem efter en lång dag på IKEA. Blev en hel del fynd, som vanligt när man är där. Hittade en present till lilla Emilia som fyller ett år nästa vecka,och ett nytt sommartäcke till Gunsan så slipper man höra hennes gnäll i sommar.


Sandra har alltid förmågan att köpa med sig stora saker hem, som sedan inte går att få in i bilen. Efter mycket fix och trix gick det bra även denna gång.


Nu är jag helt slut, det tar verkligen på krafterna att åka med dessa två damerna till IKEA.


Ska läsa lite bloggar nu innan bingen kallar. Ska upp tidigt imorgon. Imorgon är som sagt dagen då jag ska bli människa igen.

Av Sofia - 16 juni 2009 20:40

Nu har jag just kommit hem efter en lång dag på IKEA. Blev en hel del fynd, som vanligt när man är där. Hittade en present till lilla Emilia som fyller ett år nästa vecka,och ett nytt sommartäcke till Gunsan så slipper man höra hennes gnäll i sommar.


Sandra har alltid förmågan att köpa med sig stora saker hem, som sedan inte går att få in i bilen. Efter mycket fix och trix gick det bra även denna gång.


Nu är jag helt slut, det tar verkligen på krafterna att åka med dessa två damerna till IKEA.


Ska läsa lite bloggar nu innan bingen kallar. Ska upp tidigt imorgon. Imorgon är som sagt dagen då jag ska bli människa igen.

Av Sofia - 16 juni 2009 09:41

Idag bär det av mot IKEA, så fort mamma slutat jobbet vid elva. Skönt att Sandra mår lite bättre idag så hon orkar följa med.


Nehe dags att börjar göra sig iordning.

Ovido - Quiz & Flashcards