Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Sofia - 11 juni 2009 22:31

Nu är jag hemma efter studentfirandet hos kusinen. Det va god mat, dricka, tårta och framförallt trevliga människor. Vilka goa kompisar han har det lilla livet. Vissa var fullare än andra vilket resulterade i slagsmål. En kille råkade illa ut och fick stryk och en sprucken läpp som sedan fick sys ihop på akuten. När han kom tillbaka sa han att han hade varit hos sömmerskan och lämnat in sin skjorta som är för stor, så det har blivit mycket sytt och broderat i dag. Bra att han kunde ta det från den roliga sidan trots allt.

En annan kompis presenterade sig som Foppa. Och då sa jag att det heter mina gamla tofflor där hemma.

Det bli bara en liten summering av kvällen. Jag är nöjd med den i alla fall och jag har fått mig många goa skratt med detta galna gäng.


Egentligen borde jag gå å lägga mej, men alkoholen gör mej pigg. Får väl läsa lite bloggar innan det är dags för bingen.

Av Sofia - 11 juni 2009 10:52

Fan va blind John måste va. han missade det stora plakatet vi hade satt utanför hans ytterdörr på väggen. Han hade bara sett ballongerna men inte plakatet. Illa illa. Inte konstigt att han såg ballongerna med tanke på att dom hängede på handtaget på ytterdörren.

Av Sofia - 11 juni 2009 07:38

Vaknade av att jag fick ett sms från Johanna. Där hon frågar vilken färg hon ska färga håret i eftersom det blev orange igår. Lite yrvaken svarade jag ta nån mörkare färg med lite ljusare slingor.

Tack Johanna för att du väckte mej. Jag behövde verkligen komma upp i tid i dag. Nu ska jag bara bli människa innan jag ska träffa farmor.

Förresten inatt smög vi upp till kusinens dörr och satte alla ballongerna på handtaget och plakatet på väggen jämte. Tänkte att det är bättre han se det nu på morgonen eftersom ögonen säkert inte är med inatt när han kommer hem.


Idag säger jag: Grattis John till din student!!

Ovido - Quiz & Flashcards