Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sofia - 9 juni 2009 22:24

Det är texten på Johns plakat vi har gjort till hans student. Låter lite bonnigt, men va fanken vi bor ju i en liten håla. Detta plakatet ska vi sätta på hans ytterdörr tills han kommer hem på natten. Om han nu ser det vill säga=)

Av Sofia - 9 juni 2009 15:43

När andra männsikor ska städa ibland mina saker. I detta fallet är det självklart Gunsan som har plockat undan mina saker och då också dom färgade papperna, som jag skulle använda till min kusins student. Det är ju verkligen hög tid att börja eftersom det redan är på torsdag. Funderar om jag ska be Sandra köra mej hem till mina föräldrar så jag får hämta nya papper. Så är problemet löst.



Av Sofia - 9 juni 2009 09:04

Idag har jag att göra. Steg upp tidgit just bara för att hinna med. Sandra kommer på lunchen till mej. Då är det tänkt att jag ska ha tänkt ut nån mat jag ska laga innan.

Jag och Gunsan har bestämt att vi ska gå till stan å fixa det sista till vårt lilla jävelskap vi ska utsätta min kusin som bor i trappen med på torsdag när han tar studenten.

Ikväll har jag tvättstugan mellan fem å tio, vilket jag tycker är en bra tid. Men kanske inte just nu när Sandra slutar jobbet klockan sex. Då vill jag ju umgås med henne.


Igår rensade vi ut gammalt skräp här. Fy fanken va mycket saker man har i gömmerna. Sju stora papperskassar med dynga hittade vi bara i garderoben här. Ska kolla källaren med idag tänkte jag.

Sandra och jag funderar starkt på att sälja allt gammalt man ändå inte använder i Ronneby. Detta får bli vårt stora projekt i sommar.

Ovido - Quiz & Flashcards