Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Sofia - 14 juni 2009 18:11

Fan va irriterande när ett långt inlägg bara försvinner. Därför blir det bara ett kort nu.


Idag har Sandra och jag varit ute i solen och den förbannade blåsten. Efter ett par timmar insåg vi att det var trots allt inte va så varmt som vi trodde, Så vi körde till Ronneby.

Nu är jag hemma igen. Jag borde plocka undan lite här, men får väl se om jag orkar göra det sen.

Imorgon jobbar Sandra, men på tisdag och onsdag är hon ledig. På tisdag bär det av till IKEA. Sandra ska ju snart bli moster så det ska bli en del inhandlat. Min mamma ska också med. Hon ska säkert köpa nåt till Alice, vilket jag också säkert kommer göra. Faster älskling<3

Av Sofia - 14 juni 2009 09:43

Idag är vädret verkligen bättre än på länge. Tänkte dra med Sandra ut i solen någonstans. Måste snart fixa till mej innan hon hämtar mej. Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska, huvudsaken det är nånstans där solen skiner och det inte blåser förmycket.

Ovido - Quiz & Flashcards