Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Sofia - 8 juni 2009 22:46

Regnet i eftermiddag gjorde att jag hellre stannade inne än att gå ner i rosengården där balfolket skulle hålla till.

Sandra slutade inte jobba förrän klockan sex, samma tid som balfolket skulle bege sig därifrån. Johanna kunde inte följa med eftersom hon hade skolkat idag, och var rädd att hennes lärare skulle se henne. Jag ville inte gå dit själv eftersom jag fortfarande inte vill träffa på en viss person. Det är verkligen hemskt att man ska behöva känna så.

Av Sofia - 8 juni 2009 13:52

Usch vilket väder. Tycker synd om alla som ska på studentbalen ikväll. Min kusin John är en av dom. Torsdagens väder då utsparken är ser inte heller så lovande ut.


Nu har jag precis kommit hem efter ett besök hos farmor. Tror hon tycker om att få lite sällskap ibland. Sen kom farbror Rogge dit. Inte varje dag man träffar han heller.

Nu sitter jag här och funderar på om jag verkligen ska ner till rosengården ikväll o detta blasket. Samtidigt är det roligt att se alla. Men jag får se hur jag gör. Vill inte gå dit själv, med tanke på att jag vet att vissa kommer va där som jag verkligen inte vill träffa. Men men jag kan ju inte sitta isolerad här hela livet.

Ovido - Quiz & Flashcards