Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Sofia - 6 juni 2009 09:48

Idag är vädret på topp. Tänkte höra med Sandra om vi ska ta vårt förmiddagskaffe utomhus.

Sedan är det dags att leta fram nåt att ha på sig till ikväll. Inte det lättaste. Ikväll vankas det fest. Vilket ska bli kul.

Tycker det är rätt tråkigt när lördan är helgdag,det blir ju som två söndagar på rad.


Nehe funderar på att ringa mamma nu. Måste höra om hon har några anmärkningar sen igår. Om inte hon har det så har säkert pappa det. Han gillar inte att vi grillar hos dom. Yrkesskadad eller vad? Hoppas i alla fall att huset står kvar. Om inte hade man nog fått höra det för länge sen.

Av Sofia - 6 juni 2009 00:09

Regnet har öst ner ibland. Sandra och jag hade stora planer på att dra ihop ett gäng och grilla hemma hos mina föräldrar då de inte är hemma. Sagt å gjort. Kvällen blev väldigt blöt. Fick grilla mellan skurarna.

Efter maten bestämde vi oss för att köra ner till rockfestivalen. Ja ni läste rätt. Jag har varit på rockfestivalen, men min åsikt är dock den samma. Fattar inte hur man vill vara där i detta vädret. Ja inte i vanliga fall heller.


Nehe nu börjar jag allt bli liten sliten. Dags att krypa ner i bingen.

Ovido - Quiz & Flashcards