Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sofia - 7 juni 2009 22:31

Nu är jag fan riktigt förbannad. Jävla karlajävlar. Tror inte det finns nån som är redig. I så fall gömmer dom sig väl. Är det inte saktfärdiga mysmongisar så är det smygare som smyger utanför fönster för att dom fortfarande vill se vad man gör. Sånt uppskattar jag inte. Jag vill bara vara ifred.


Nej nu ska jag inte reta mej mer. Bingen kallar. Är trött som ett as. Har ju bara sovit fyra timmar inatt eller imorse var det ju. Allt tack vare att vi träffade Roland Persbrandt ute igår. Det var det värt. Kul hade vi.


Av Sofia - 7 juni 2009 10:17

Kvällen igår blev lyckad. Förfest hos sandra och utgång på Harrys.

På förfesten var det helt lagom med folk. Vilket det bör vara i Sandras lilla etta. Väl ute på Harrys slog vi oss ner hos ett gäng stockholmare som hade var här för den förbannade rockfestivalen. Efter mycket snack var klockan dags för bingen. Men inte för oss inte. Vi drog iväg på efterfest med detta  gänget. Trevligt värre. Klockan var över fem i morse när jag äntligen landade i bingen. Det känns nu vill jag lova.


Sitter här å väntar på en familj andra Stockholmare som också har varit på rocken. Dom ska komma hit innan dom ska köra hem idag. Ska bli roligt att träffa dom, vilket man bara gör en gång om året.

Ovido - Quiz & Flashcards