Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Sofia - 10 juni 2009 19:03

Idag har jag och mamma haft en heldag på stan. Kom hem med två klänningar, självklart lila sådana. Och två par leggings. Konstigt nog var det jag som fick va i fokus och inte Alice=) Vi köpte faktiskt ingenting till henne idag. Det blev även ett kort till Johns studentpresent och mat handlad till middagen som jag lagade till oss.

Nu är jag nyligen hemkommen efter en promenix med mamma och pappa. Ibland är det trots allt inte så dumt att umgås med dom.


Nu ska Gunsan och jag göra klart Johns jävelskap innan bingen kallar. Får lägga mej i skaplig tid ikväll för imorgon börjar dagen tidigt. Ska med farmor halv nio imorgon bitti och köpa blommor till John. Sedan får man hem och göra sig redo för kvällen. Johanna och jag ska upp på skolan när utsparken är vid fem. Om hon nu passar tiden=)

Av Sofia - 10 juni 2009 09:40

Nu är jag vaken. Får passa på att ta lite sovmorgon när solen inte väcker mej. Vilket jag mycket hellre hade vaknat av. Egentligen har jag varit uppe en bra stund. Jag håller på att tvätta, men väntar nu bara på att tvätten ska bli klar nån gång. Sedan bär det av hem till mina föräldrar. Pappa jobbar idag så det blir bara mamma och jag.

Nu längtar faster efter Alice. Har för fanken inte träffat henne sen morsdag. Illa illa.


Nehe nu har jag inte tid att sitta här mer. Tvätten kallar.


Ovido - Quiz & Flashcards