Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Sofia - 22 juni 2009 20:51

Nu är jag hemma efter en heldag med Alice. Vi var hämtade hennes nya vagn. Behöver jag säga att den var svart och väldigt rosa. Den föll verkligen faster i smaken. Får bli en premiärrunda med den i veckan. Ska ju hämta henne på dagis två dagar i veckan framöver, så Ida kan träna. Tycker jag låter rättvist.


Sitter just nu å väntar på att Sandra ska höra av sig. Det vankas kvällspromenix. Men det lär dröja, med tanke på att hon ska cykla från sina föräldrar i asarum.

Av Sofia - 22 juni 2009 11:03

Tro det eller ej, men nu har även jag hamnat i facebook-träsket.



Nu är jag färdig sitter här och väntar på att mamma ska komma å hämta mej. Sedan ska vi hem till Alice innan vi drar vidare mot Bromölla möbler.

Skönt att det är så fint  väder så vi kan vara ute och leka idag lillan och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards