Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Sofia - 23 juni 2009 22:39

Idag har vi firat, inte vad som helst utan att pappa har varit anställd på brandkåren i 40 år idag.

Han hade även blivit firad på jobbet med tårta och present. Vilket han verkligen uppskattade. Tänka sig 40 år av sitt 57-åriga liv. Det är många år det. Mamma brukar säga att när hon gifte sig med honom fick hon inte bara han, utan även hela brandkåren också. Det är hans andra familj, eller inte, det är en del av vår familj.

Av Sofia - 23 juni 2009 12:39

Nu är jag hemma efter en runda hos farmor. Hon ringde å väckte mej i morse och undrade om jag ville gå med henne till stan. Självklart gjorde jag det.

Just nu sitter jag på balkongen med datorn. Väntar på att solen ska komma hit så jag kan sola.

Senare kommer mamma hit, just bara för att hon vill ha hjälp med sin nya mobil. Hon tror verkligen att jag kan med den.

Ovido - Quiz & Flashcards