Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Sofia - 15 juni 2009 16:02

I hopp om att sommarvärmen ska komma tillbaka har mamma och jag varit å köpt en pool till Alice som hon ska ha hemma hos farmor och farfar när hon kommer å hälsar på.


Jag är riktigt trött på detta kalla vädret. Vill kunna sitta ute snart å sola. Inte ens midsommarvädret ser speciellt lovande ut.

Det känns snart som det är dax för att bestämma sig för vad man ska göra i midsommar. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om vad jag gör på midsommar, så det får Sandra helt enkelt bestämma.


Efter en liten runda till asarum sitter jag här igen. Väntar på att Sandra ska sluta jobbet. Sedan får vi väl se vad som händer.

Av Sofia - 15 juni 2009 09:57

Jaha då va det måndag igen. Fatta va veckorna går snabbt. Funderar lite på vad jag ska göra idag. Ska jag hem till mamma och pappa eller ska jag vara kvar här. Det lutar åt en runda till asarum.

Det är så jäkla tråkigt med såna här dagar då man inte vet vad man ska göra. Imorgon och onsdag är jag i alla fall fullbokad, vilket känns skönt i alla fall. Imorgon är det som sagt IKEA som gäller om inte Sandra blir allt för sjuk. Och på onsdag ska jag äntligen klippa mej, ser ut som ett utegångsfår i skallen. Sedan blir det att följa med Sandra på jakt. Måste ju ha nåt på sig på midsommar med. 

Ovido - Quiz & Flashcards