Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Sofia - 21 juni 2009 23:23

Nu har jag nyligen kommit hem efter en kvällspromenix med Sandra.Fatta vilket skönt väder det var ute ikväll, knappt att vi ville gå in.


Imorgon ska jag med mamma, Ida och Alice till bromölla möbler och hämta mamma och pappas nackstöd till den nya soffan, och brorsan och Ida ska köpa matta för presentkortet mamma och pappa fick när dom köpte soffan. Alltid lika mysig att träffa fasters skrutta.


Nehe bingen kallar om jag ska orka stiga upp i tid imorgon.

Av Sofia - 21 juni 2009 10:07

Kvällen igår började som en lugn hemmakväll enda till Sandra ringde och ville umgås. Jag gick ner til henne och sedan pratade vi lite. Vi som var så sugna på att gå ut, men det va ju stäng både på Harrys och compa. Så vi fick helt enkelt  komma på nåt annat att göra. Det blev bastning med Johanna och ett gäng karlar. Sedan blev det bingen igen vid ett. Sent för mej som hade sovit så dåligt natten innan.


Nu är jag i alla fall vaken, efter en lång sovmorgon. Vädret ska man inte klaga på. Så jag får väl gå ut en liten runda sen. Ska ringa och höra om Sandra är vaken, om inte vaknar hon när jag ringer=)


Ovido - Quiz & Flashcards