Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Sofia - 13 juni 2009 21:53

Ikväll har jag varit hemma först själv och sedan med Gunsan. Man behöver det ibland. Kom i säng alldeles försent igår, vilket jag känner av nu ikväll. Ska läsa lite bloggar sedan blir det sängen tidigt.


Pratade med rid-Sandra för en stund sedan hon var helt förstörd sen igår. Så det kan bli när man dricker alkohol. Vi skulle ju träffats ikväll efter kalaset hon skulle på, men vi var båda lika trötta och sega, så vi får ta det imorgon istället. Fick en liten genomgång av hennes natt och dag i alla fall.

Av Sofia - 13 juni 2009 10:26

Kvällen igår blev lyckad. Sandra och jag va hemma å förfestade rejält, sedan drog vi ut på Harrys. Där var det lagom med folk. Vi träffade EMD. Inte för att jag är så intresserad av dom, men dom var i alla fall där.

Sandra som är ute efter en karl var väldit på igår. Vi letade upp Robbans nummer på hitta och skickade ett sms till han där vi kallade han för tretimmarsmannen. Men det visade sig att det var en annan i karlshamn med samma namn. Sandra frågade i alla fall den andra robban om han känner slangrobban och det gjorde han. Han hade till och med hans nummer, världen är allt bra liten. Sandra gjorde en fin beskrivning av sig själv så nu har inte den karlstackarn sovit i natt=)

Jag landade i min binge vid fyra efter en rolig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards