Alla inlägg under juni 2009

Av Sofia - 3 juni 2009 13:59

Nu är jag äntligen hemma hos denna lilla godingen.

Av Sofia - 3 juni 2009 10:06

Sandra kommer hem ikväll. Så som jag har väntat på denna dagen. Hon kommer hem så snt ikväll så vi har bestämt att vi ska träffas imorgon istället.


Idag tänkte jag åka hem till mamma å pappa en runda. Har inte varit där på några dagar. Har ju min katt där.


Idag börjar min nya mobil att gälla så jag har en del fix och trix med den oxå.

Av Sofia - 2 juni 2009 18:41

Kollade just på vädret, det ser lovande ut för mej på torsdag. Verkar som det ska bli dåligt väder, vilket jag hoppas så jag får ha Alice. Jag anser att hon är förliten för att följa med till rockfestivalen. Hon har det bättre hemma med faster Sia.


Nu har mamma varit här å hjälpt oss med boxen. Den nya funkar och vi kan se tv igen=)


Imorgon är dagen med stort D. Sandra kommer ju hem då. Men dock alldeles försent för att kunna träffas. Men på torsdag är hon min=)



Av Sofia - 2 juni 2009 15:53

Sandra tog lite bilder på Alice sist vi träffade henne. Hon var inte så road av det.


Av Sofia - 2 juni 2009 14:03

Idag som först har vi fått vår nya box från Tele2 som vi har väntat på i två veckor. Att det ska behöva ta en sån jäkla tid. Vi har inte kunnat kolla på tv under hela denna tiden.

Nu återstår det bara att se om det är den gamla boxen som var felet. Finns ingenting som förvånar mej.

Sol

Av Sofia - 2 juni 2009 09:26

Jag har precis vaknat. Händer inte speciellt ofta att jag sover så här länge. Funderar på vad jag ska göra idag. Det är ju fint väder så man borde väl vara ute.

Jag är nog konstig. Jag föredrar att sola på balkongen före mamma å pappas trädgård. Allt handlar om att jag inte vill visa mig i bikini ibland folk.

Av Sofia - 1 juni 2009 21:11

Känner mej mer eller mindre halvt uppäten. Johanna, jag och Dessan var ute å gick en runda i det fina vädret, men nog fan fanns myggen där. Jag tror jag kliar ihjäl mej snart.


Pratade med Sandra innan. Hon ville ha en uppdatering och självklart fick hon det. Det händer dock inte så himla mycket här men lite nytt hade jag att komma med.

Jag känner mej halv nu när hon är borta. Men blir hel igen på torsdag=)


Haha, fick just Johanna till att uppdatera sin blogg, vilket hon har varit dålig på i helgen. Men men hon har väl haft annat för sig=)


Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dags att krypa ner.

Av Sofia - 1 juni 2009 16:09

Garderobsmannen har nu fått konkurrens av kyrkogårdmannen har jag hört. Johanna har koll på läget=)

Ovido - Quiz & Flashcards